Jeden z największych portali dla dorosłych w Polsce - portal erotyczny flirtrandki.pl

Często zadawane pytania

Co zyskam kupując członkostwo?

Podstawowa rejestracja jest darmowa. Posiadacz darmowego konta nie może przeglądać zdjęć erotycznych naszych użytkowników, ani wysłać ze swojego profilu więcej niż pięć wiadomości. Bez pełnego członkostwa ograniczona jest również ilość użytkowników, których możesz znaleźć w naszej wyszukiwarce. Z darmowego proflu nie da się wysyłać pozostałym użytkownikom swoich danych kontaktowych, takich jak numer telefonu, czy adres e-mail.

Jak uzyskam pełne członkostwo?

Członkowstwo (konto premium) jest płatne jedynie dla użytkowników płci męskiej. Aby je zakupić wystarczy po zalogowaniu się kliknąć w link „Wykup konto premium" widoczny z prawej strony w panelu użytkownika. Po aktywacji konta premium możesz wyszukiwać użytkowników na podstawie ich nicku, miasta, wieku, lub stanu, oprócz tego będziesz mógł pisać nieograniczoną ilość wiadomości, przeglądać zdjęcia erotyczne innych użytkowników, podawać innym swoje dane kontaktowe (numer telefonu, e-mail), wysyłać w wiadomościach zdjęcia i emotikony. 

Jak mogę edytować swój profil?

Edycja profilu jest bardzo łatwa. Wszelkie informacje w swoim profilu możesz zmienić po zalogowaniu się i kliknięciu w przycisk „Edytuj profil” w menu, które znajduje się na górze po prawej stronie oraz w menu na niebieskim tle.

Nie mogę dodać zdjęcia?

Jeżeli nie możesz dodać zdjęcia, najczęstszą tego przyczyną jest przekroczenie maksymalnej wielkości zdjęcia, czyli 2 MB. Rozwiązaniem tego problemu jest zmiana parametrów zdjęcia na mniejsze, lub dodanie innego zdjęcia. Jeśli zdjęcie nie przekracza wielkości 2 MB i mimo to, nie jest możliwe jego dodanie, napisz do nas, nasza Pomoc Techniczna pomoże Ci poradzić sobie z tym problemem. W treści wiadomości opisz problem i podaj swój nick.

Dlaczego moje zdjęcie nie jest widoczne od razu?

Administrator musi najpierw skontrolować, czy zdjęcie nie narusza zasad regulaminu. Zdjęcie będzie widoczne na profilu dopiero po jego zatwierdzeniu, które zazwyczaj następuje do 24godzin.

Zapomniałeś hasło?

Wybierz opcję „Zapomniałeś hasło?” znajdującą się pod przyciskiem „Zaloguj się” na górze po prawej stronie. Pojawi się rubryka, do której wpiszesz swój e-mail, na który my następnie wyślemy link do zmiany hasła.

Dlaczego nie mogę się zalogować?

Najpierw skontroluj, czy wpisujesz wielkie, czy małe litery. Upewnij się też, czy wpisujesz pseudonim i hasło, których użyłeś podczas rejestracji. Jeżeli nadal nie możesz się zalogować, napisz do naszej Pomocy Technicznej, wspólnie rozwiążemy ten problemem. W treści wiadomości opisz problem i podaj swój nick.

Nie otrzymałem/łam linka aktywacyjnego?

Skontroluj swoją skrzynkę pocztową, link aktywacyjny mógł trafić do folderu ze spamem. Czasami może się zdarzyć, że usługodawca skrzynki e-mail, uzna automatycznie wysłany e-mail za spam. Jeżeli nie znajdziesz e-maila z linkiem aktywacyjnym w folderze ze spamem, spróbuj ponownie dokonać rejestracji, lub skontaktuj się z naszą Pomocą Techniczną

Jak mogę usunąć swój profil?

Jeżeli chcesz usunąć swój profil napisz do naszego Wsparcia z prośbą o usunięcie profilu. Profil zostanie usunięty do 3dni roboczych. Jeśli masz wykupione pełne członkostwo (za pomocą karty kredytowej), musisz najpierw wysłać pisemne wypowiedzenie umowy, zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie.

Co oznacza „zweryfikuj profil”?

Każdy użytkownik przechodzi przez wstępną weryfikację podczas rejestracji swojego adresu e-mail. Użytkownik może dokonać dodatkowej weryfikacji kilkając w przycisk „Zweryfikuj profil” w menu na niebieskim tle po prawej stronie. Tam znajdziesz kilka sposobów na zweryfikowanie profilu, z których należy wybrać jeden. Dzięki weryfikacji możesz się stać zweryfikowanym użytkownikiem, co będzie również widoczne na Twoim profilu. Zweryfikowane profile, dzięki potwierdzeniu swojej tożsamości, mają o wiele większą szansę na znalezienie kogoś, ponieważ pozostali członkowie mają do nich większe zaufanie.

Jak dodać użytkownika do przyjaciół?

Po wejściu na profil użytkownika, znajdziesz na nim przycisk z serduszkiem, który należy nacisnąć, aby dodać użytkownika do przyjaciół. Z przyjaciółmi łatwiej się skontaktujesz, znajdziesz ich wszystkich w zakładce „Przyjaciele” w menu na niebieskim tle po prawej stronie.

Jak znajdę innych użytkowników?

Naciśnij przycisk „Profile online” w menu na niebieskim tle po prawej stronie. Następnie ustaw filtr wyszukiwarki użytkowników, wpisując pseudonim, miasto, wiek, stan i naciśnij przycisk „Szukaj”.

Gdzie mogę zmienić swój e-mail lub hasło?

Naciśnij przycisk „Edytuj profil”, który znajduje się na górze po prawej stronie, tuż obok profilowego zdjęcia, nad przyciskiem „Wyloguj”.

Jak zatrzymać powtarzającą się opłatę?

W interesie zachowania nieprzerwalnego dostępu do usług, automatycznie odnawiane są subskrypcje abonamentowe. Automatyczne odnowienie NIE dotyczy kont opłaconych jednorazowym przelewem bankowym. Przedłużenie ważności konta w ramach automatycznego odnowienia może być na okres zgodny z wybraną taryfą.  Konto próbne na jeden tydzień automatycznie przechodzi w subskrypcje abonamentową miesięczną. Użytkownik może zrezygnować z przedłużenia konta próbnego w okresie jego obowiązywania poprzez napisanie do Obsługi technicznej tutaj, najpóźniej na 3 dni przed końcem okresu promocyjnego. W takim przypadku nie ma konieczności wysyłania pisemnego wypowiedzenia umowy.  Jeżeli konto darmowe stanie się kontem abonamentowym, aby zrezygnować konieczne będzie wysłanie listu z pisemnym wypowiedzeniem umowy, na nasz adres: Portal Production s.r.o., Branická 213/53 Branik 147 00 Praha 4 Czeska Republika. Należy tam zamieścić prośbę o anulowanie członkostwa, e-mail, pod którym jesteś zrejestrowany oraz nick profilu. Członkostwo zostanie anulowane do 10dni roboczych, od otrzymania przez nas pisemnego wypowiedzenia.

Co mam robić, jeżeli mam problemy techniczne z otwarciem strony?

Najpierw sprawdź, czy Twój software został zaktualizowany, a także czy Twój komputer nie ma innych braków technicznych. Jeżeli problemy z otwarciem strony nie znikną, napisz wiadomość ze szczegółowym opisem problemu oraz swoim nickiem, do naszej Pomocy Technicznej, postaramy się rozwiązać powstałą komplikację.

Co to CVV/CID i gdzie go mogę znaleźć?

CVV to specjalny 3-cyfrowy kod bezpieczeństwa, który należy podać podczas dokonywania transakcji przez internet w celu zweryfikowania karty.

CID to specjalny 4-cyfrowy kod identyfikacyjny, który należy podczas dokonywania transakcji przez internet, w celu zweryfikowania posiadacza karty.

Kod bezpieczeństwa dla kart Visa®, Mastercard®, and Discover®: Odwróć swoją kartę i spójrz na pole z podpisem właściciela. Powinieneś widzieć wszystkich 16 cyfr karty kredytowej lub ostatnie 4 cyfry zakończone specjalnym trzy cyfrowym kodem.

Ten 3 cyfrowy kod to jest twój numer bezpieczeństwa CVV.

Kod bezpieczeństwa dla kart Maestro®: Te karty zwykle nie posiadają nadrukowanego kodu CVV, aby uzyskać taki kod należy skontaktować się z bankiem, który wydał kartę.

Kod bezpieczeństwa dla kart American Express®: 4-cyfrowy kod znajdziesz nadrukowany na przedniej stronie karty, po prawej stronie zaraz nad numerem karty kredytowej.

Ten 4-cyfrowy kod to Twój kod identyfikacyjny CIV.

Magazyn erotyczny Gorące artykuły dla dorosłych
Imprezka z napaloną Joanną

Imprezka z napaloną Joanną

06.09.2023 Oto historia Joanny, która dowodzi, że czasem naprawdę warto zastanowić się, z kim wybierasz się na imprezę... czytaj więcej... >>
7+ przedmiotów, które można wykorzystać podczas seksu

7+ przedmiotów, które można wykorzystać podczas seksu

30.08.2023 Masz ochotę się zabawić trochę inaczej, ale nie chcesz w tym celu kupować żadnego nowego gadżetu… czytaj więcej... >>
Namiętne spotkanie z Rudą

Namiętne spotkanie z Rudą

24.08.2023 Pamiętał jak jeszcze rok temu wpatrywał się przez to okno podziwiając rudowłosą piękność o dwóch… czytaj więcej... >>
Nadmuchiwane lalki erotyczne

Nadmuchiwane lalki erotyczne

22.08.2023 Nadmuchiwane lalki (dla kobiet i mężczyzn) są ulubioną zabawką erotyczną w sypialniach singli. Co… czytaj więcej... >>
Uwaga: Strona zawiera treści o tematyce erotycznej, w tym chat erotyczny, zdjęcia, filmy i inne materiały o tematyce przeznaczonej dla osób pełnoletnich. Aby móc przeglądać tę stronę musisz mieć ukończone 18 lub 21 lat (w zależności od juryzdykcji) oraz zaakceptować regulamin serwisu. Jeśli nie masz ukończonych 18 lat - opuść tę stronę. Modele i modelki prezentowane na niniejszej stronie mają ukończone 18 lat lub więcej. Aby móc korzystać ze strony wymagane jest włączenie obsługi ciasteczek, w przeciwnym wypadku zalogowanie się będzie niemożliwe.