Jeden z największych portali dla dorosłych w Polsce - erotyczny portal flirtrandki.pl

Często zadawane pytania w serwisie Flirt Randki

Jakie są ograniczenia podstawowego konta?

Podstawowe konto jest bezpłatne. Posiadacz bezpłatnego konta nie może oglądać zdjęć erotycznych innych użytkowników, może wysłać maksymalnie 5 wiadomości. Użytkownik podstawowego konta może również wyszukiwać profile innych osób, ale bez stosowania filtrów takich jak filtrowanie po zweryfikowanych profilach. Dodatkowo użytkownik taki nie może w żaden sposób uzyskać ani przekazać informacji kontaktowych takich jak adres e-mail, telefon czy innych środkach komunikacji innych użytkowników. Nie ma możliwości przekazywać nazw miejsc konkretniejszych niż dzielnica danego mista.

Jak uzyskać płatne premiowe konto?

Płatne członkowstwo (zwane dalej „premiowym kontem") można uzyskać klikając na link „Wykup konto premium", który jest dostępny z prawej strony w panelu użytkownika po zalogowaniu. Po aktywacji konta premiowego, zwalniane są wszystkie ograniczenia konta podstawowego i możecie korzystać ze wszystkich naszych usług. Uzyskujecie dostęp do wszystkich zdjęć innych Użytkowników, możecie wyszukiwać z zastosowaniem wszelkich filtrów, a także wymieniać się danymi kontaktowymi z innymi użytkownikami portalu.

Czy za konto premiowe można zapłacić przelewem bankowym?

Tak, istnieje możliwość zapłaty za konto premiowe za pomocą przelewu bankowego. Dane do przelewu są każdorazowo generowane przez nasz system po zalogowaniu i wyborze z menu opcji „Wykup konto premium" zakładki „Inne metody płatności".

Dane do przelewu, które się pojawią mogą zostać użyte również przy płatności na poczcie w banku pocztowym, jednakże należy tytuł przelewu musi być dokładnie taki jaki zostanie podany na stronie, w przeciwnym wypadku możemy nie być wstanie zidentyfikować transakcji. Gdyby taka sytuacja miała miejsce, prosimy pisać do działu technicznego.

Przelałem/Wpłaciłem pieniądze na wasze konto, czemu nie mam pełnego dostępu?

Ponieważ konta premium są aktywowane nawet do 4 dni po zaksięgowaniu przelewu przez bank. Jeśli zrobiłeś przelew w ciągu ostatnich 24 godzin, prosimy nie pisać do działu technicznego w tej sprawie. Jeśli w ciągu 4 dni twoje konto premium nie zostało uaktywnione, wtedy prosimy dopiero napisać do działu technicznego.

Ważna uwaga: Jeśli tytuł przelewu różni się od tego, który był podany na naszej stronie, a dział techniczny nie podał innego tytułu przelewu. To dostęp nigdy nie zostanie aktywowany, gdyż nie będziemy wstanie zidentyfikować nadawcy. W takim przypadku należy złożyć reklamacje do działu technicznego, bądź pisemnie zgodnie z postanowieniami regulaminu. W reklamacji należy podać wszelkie informacje, dokumenty i dowody wpłat, które pozwolą nam zidentyfikować wpłatę.
Prosimy składać reklamacje w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od daty dokonania wpłaty/przelewu.

Czy za pełny dostęp można zapłacić SMSem?

Nie ma takiej możliwości, nie planujemy w tym momencie obsługiwać tej formy płatności.

Czy za dostęp "konto próbne" można zapłacić przelewem bankowym?

Niestety, ale warunki promocji pozwalają na wykupienie konta próbnego wyłącznie za pomocą karty.

Czy można zakupić "konto próbne" wielokrotnie?

Tak, ale dopiero po 32 dniach od pierwotnego zakupu. Konto próbne służy wyłącznie do testowania naszych usług i objęte jest specjalnymi warunkami promocyjnymi. Nie mamy możliwości technicznych w żadnym wypadku zrobienia odstępstwa od tych warunków. Z promocji są wyłączone osoby, które skorzystały z promocji "konto próbne" w ciągu ostatnich 32 dni i to nawet wówczas jeśli swoje konto usuneły lub użyją innego konta celem dokonania zakupu usługi, w przypadku wykrycia takiego przypadku system odmówi dokonania transakcji. Wówczas należy zapłacić przelewem bankowym za konto miesięczne lub w wyższej taryfie, bądź skontaktować się z działem technicznym, który pokieruje jak dokonać zakupu subskrypcji miesięcznej lub dłuższej.

Ważna uwaga: Próba obejścia wyłączenia z promocji za pomocą instrukcji działu technicznego celem zakupu dostępu "konto próbne" drugi raz w ciągu 32 dni skutkuje automatyczną blokadą płatności kartą na 32 dni, wówczas możliwy jest zakup wyłącznie przelewem bankowym. Przyczyną automatycznej blokady jest złamanie postanowień regulaminu.

Jak mogę zmienić swój profil?

Zmiana profilu jest możliwa klikając na „Edytuj profil" w menu użytkownika po prawej stronie.

Nie mogę wstawić zdjęcia, dlaczego?

Jeśli nie możecie wstawić zdjęcia profilowego lub erotycznego, najprawdopodobnie przyczyną problemu jest wielkość pliku. Żadne ze zdjęć nie może przekroczyć 2 MB. Należy zmniejszyć rozmiar pliku lub wstawić inne zdjęcie. Jeśli jednak wielkość zdjęcia nie przekracza 2 MB i dalej nie udaje się wstawić zdjęcia - prosimy wysłać zapisane do naszego działu technicznego z dopisanym waszym pseudonimem.

Czemu moje zdjęcie się nie pokazuje po wstawieniu?

Aby zdjęcia mogły się pokazać na stronie i być widoczne dla innych użytkowników, muszą każdorazowo zostać zaakceptowane przez administratora. Zdjęcia nie będą widoczne aż do akceptacji, zazwyczaj proces akceptacji nie trwa dłużej niż 24 godziny. (Za wyjątkiem weekendów, wybranych świąt)

Zdjęcie profilowe - Na zdjęciu musi być widoczny jeden użytkownik profilu, zgodny z płcią profilu. Na zdjęciu musi być widoczny użytkownik. Wyjątkiem jest profil, w którym wyraźnie jest zapisane, że jest to profil pary w opisie profilu, wtedy na zdjęciu może być nie więcej niż trzech użytkowników profilu. Ponieważ zdjęcia profilowe są wyświetlane na stronie głównej przed zalogowaniem użytkownika, nie mogą być to zdjęcia erotyczne.

Zdjęcie erotyczne - Podobne zasady jak w przypadku zdjęcia profilowego, z tym wyjątkiem że na tym zdjęciu mogą być widoczne intymne części ciała.

Zdjęcia, które nie będą zgodne z podanymi wskazówkami będą usuwane.

Zapomniałeś swoje hasło?

Kliknij na link „Zapomniałeś hasło?“, który jest widoczny na dole okienka „Zaloguj się“ po prawej stronie na górze. Po kliknięciu na link, zostanie wyświetlony formularz, tam wpisz swój adres e-mail podany przy rejestracji konta, a my wam odeślemy na ten adres wasze zapomniane hasło.

Czemu nie mogę się zalogować?

Sprawdź czy używasz małych czy wielkich liter oraz czy podajesz poprawne hasło podane przy rejestracji. Upewnij się także, że masz włączoną obsługę ciasteczek w swojej przeglądarce oraz posiadasz wszystkie aktualizacje do swojego oprogramowanie.
Jeśli nadal nie będziesz mógł(a) się zalogować, proszę o wysłanie zapytania do naszego działu technicznego.

Czemu nie otrzymałem linka aktywacyjnego?

Sprawdź czy nie wylądował w folderze SPAM. Niektóre filtry anty-spamowe automatycznie uznają niektóre wiadomośći jako spam. Czasami link aktywacyjny nie dochodzi odrazu, poczekaj 10-15 minut. Jeśli po tym czasie nadal nie otrzymałeś linka aktywacyjnego, prosimy użyć formularza by wyslać link ponownie lub skontaktować się z naszym wsparciem technicznym.

Jak mogę się wyrejestrować i usunąć swoje konto?

Jeśli chcecie usunąć swoje bezpłatne konto wraz z profilem, prosimy o napisanie do wsparcia technicznego. Od otrzymania zgłoszenia wasze konto zostanie usunięte w ciągu 3 dni roboczych. W przypadku jeśli posiadacie konto premiowe (opłacone za pomocą karty bankowej), musicie złożyć pisemne wypowiedzenie według instrukcji zawartych w ogólnych warunkach handlowych.

Denerwuje mnie pewna osoba, jak mogę tą osobę zablokować?

Należy wybrać z menu Wiadomości, kliknąć na ikonę lupy lub hiperłącze "Szczegóły" przy dowolnej wiadomości napisanej przez użytkownika, którego chcemy zablokować, następnie należy kliknąć przycisk "Zablokuj".

A jak zmienie zdanie?

Należy napisać do Pomocy technicznej, która na wniosek osoby, która dokonała blokady może ją usunąć.

Co oznacza zweryfikuj profil?

Każdy użytkownik przy rejestracji musi podać swój adres e-mail. Póżniej użytkownicy mogą za pomocą linka "Zweryfikuj swój profil" poddać się weryfikacji. Jest wiele sposobów na dokonanie weryfikacji swojego profilu. Po udowodnieniu przez proces weryfikacji, że użytkownik jest osobą podaną na profilu, jego profil staje się wtedy zweryfikowanym co jest uwidocznione napisem "Zweryfikowany". Zweryfikowani użytkownicy mają większe szanse na udaną randkę, ponieważ inni wiedzą, że osoba na zdjęciu jest prawdziwa.

Jak mogę dodać osoby do listy przyjaciół?

Gdy oglądasz dany profil, przy każdym profilu jest obrazek serduszka z plusikiem, gdy na nie klikniecie, profil który oglądacie zostanie dodany do listy przyjaciół. Lista ta pozwala na łatwe odnajdywanie użytkowników, z którymi często rozmawiacie. Lista przyjaciół dostępna jest po kliknięciu na przycisk "Przyjaciele" po prawej stronie na zielonym menu.

Jak mogę wyszukiwać innych użytkowników?

Po kliknięciu na przycisk „Szukaj randki“ w zielonym menu po prawej stronie. Pokaże się wyszukiwarka profili wraz z listą wszystkich profili w systemie. Po wybraniu parametrów wyszukiwania i zastosowaniu filtrów, należy kliknąć na przycisk „Szukaj“.

Jak mogę zmienić swój adres e-mail lub hasło?

Kliknij na link „Edytuj konto“, dostępny w panelu na górze przed linkiem „Wyloguj“.

Czemu mój rachunek jest obciążany co miesiąc?

Oferujemy różnorodne metody płatności, cześć z nich jest rozliczana jak abonament, szczegóły dostępne są w regulaminie serwisu w Cenniku.

Jak anulować abonamentową subskrypcje?

Abonamentowa subskrypcja konta premiowego odnawia się sama do czasu aż nie otrzymamy wypowiedzenia umowy. Automatyczną abonamentową subskrypcje można anulować na kolejny miesiąc wysyłając wypowiedzenie z odpowiednim wyprzedzeniem nie mniejszym niż 14 dni.

Na chwilę obecną można wypowiedzieć umowę na konto premiowe w sposób następujący:

  • Wysyłając wypowiedzenie listownie wraz z nickiem, adresem e-mail oraz własnoręcznym podpisem na adres siedziby firmy podany w regulaminie
  • Formularz wypowiedzenia jest dostępny do pobrania tutaj

Jeśli konto premiowe zostało zakupione za pomocą przelewu bankowego lub SMSem - nic nie trzeba robić, konto premiowe wygaśnie samoczynnie i zostanie przekonwertowane na podstawowe po utracie wazności.

Jeśli konto premiowe jest kontem próbnym (tygodniowym), które nie przeszło jeszcze na taryfę miesięczną nie ma konieczności wysyłania listownie wypowiedzenia, należy wysłać informacje do obsługi technicznej na 3 dni przed wygaśnięciem konta próbnego.

Prośba o anulowanie konta próbnego wysłana później niż na 3 dni przed jego wygaśnięciem może skutkować jego przejściem do taryfy miesięcznej - w takim przypadku nie będą udzielane żadne zwroty, a użytkownika może obowiązywać pełna procedura opisana w punkcie 13 regulaminu.

Posiadacze konta próbnego, którzy nie chcą subskrypcji rekurencyjnej zobowiązani są o tym powiadomić obsługę techniczną nie później niż 3 dni przed przejściem konta do taryfy miesięcznej.

Czy mogę odstąpić od umowy?

W przypadku kont założonych po 10 marca 2015 - zgodnie z art. 38 ust. 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz 827) prawo odstąpienia od umowy na udostępnienie usług w serwisie Flirtrandki.pl nie przysługuje, ponieważ zarówno w formularzu rejestracyjnym, jak i wiadomości niezbędnej do aktywacji konta, konsument został poinformowany o tym, że z chwilą aktywacji konta traci prawo do odstąpienia od umowy. Konta nie aktywowane można usunąć przed ich aktywacją poprzez kontakt z Pomocą techniczną lub wysyłając formularz odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od ich założenia.

W przypadku kont założonych przed 10 marca 2015, prawo do odstąpienia od umowy przysługuje użytkownikom w ciągu 14 dni od chwili zakupu pełnego dostępu jedynie w przypadku doładowań realizowanych przelewem bankowym lub wpłatą na poczcie. W tym celu należy skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, który jest dostępny w punkcie 13 ust. 10 regulaminu.

Dlaczego nie mogę się zarejestrować, pomocy!?

Zobacz też - Co zrobić jeśli strona wyświetla się nieprawidłowo?.
Jeśli korzystacie z systemu Windows, proszę przytrzymać klawisz Windows, następnie trzymając ten klawisz nacisnąć R - pokaże się okienko "Uruchom program", proszę w nim wpisać "psr" (bez cudzysłowia) i nacisnąć Enter:

  1. Następnie proszę nacisnąć "Rozpocznij nagrywanie" i ponownie spróbować się zarejestrować
  2. Po odtworzeniu problemu, proszę nacisnąć "Zakończ zagrywanie" - pokaże się okienko "Zapisz plik", proszę zapisać plik w miejscu, gdzie łatwo go znajdziecie np. Pulpit i nadać mu łatwo rozpoznawalną nazw
  3. Proszę skontaktować się z naszą Pomocą techniczną z informacją, że macie przygotowany plik ZIP do wysłania - w odpowiedzi otrzymacie dalsze instrukcje

W większości przypadków problem jest spowodowany wyłączoną obsługą Javascript lub blokowaniem ciasteczek "Cookies", nasza strona nie może funkcjonować bez akceptacji ciasteczek "Cookies" - jeżeli problem nie leży po naszej stronie, możemy nie być wstanie Państwu w tym pomóc.

Co zrobić jeśli strona wyświetla się nieprawidłowo?

Najpierw prosimy o sprawdzenie czy mają państwo aktualne oprogramowanie ze wszystkimi wgranymi aktualizacjami.
Jeżeli masz aktualną przeglądarkę, najpierw kliknij tutaj.
Jeśli będziecie mieć pewność, że problem dotyczy strony, a nie waszego sprzętu, prosimy napisać do działu wsparcia technicznego z dopiskiem waszego nicku.
Przed kontaktem z Pomocą techniczną, jeśli korzystają Państwo z systemu Windows, proszę przygotować plik ZIP zgodnie z instrukcją tutaj

Co to jest CVV/CID i gdzie go mogę znaleźć?

CVV to jest specjalny 3 cyfrowy kod bezpieczeństwa, który należy podawać przy transakcjach przez Internet w celu udowodnienia posiadania karty podczas transakcji.

CID jest to specjalny 4 cyfrowy kod identyfikacyjny-bezpieczeństwa, który należy podawać przy transakcjach przez Internet w celu udowodnienia posiadania karty podczas transakcji.

Kod bezpieczeństwa dla kart Visa®, Mastercard®, and Discover®:
Odwróć swoją kartę
i spójrz na pole z podpisem właściciela. Powinieneś widzieć wszystkie 16 cyfr karty kredytowej lub ostatnie 4 cyfry zakończone specjalnym trzy cyfrowym kodem.

Ten 3 cyfrowy kod to jest twój numer bezpieczeństwa CVV.

Kod bezpieczeństwa dla kart Maestro®:
Te karty zwykle nie posiadają nadrukowanego kodu CVV, aby uzyskać taki kod należy skontaktować się z wystawcą karty z prośbą o jego podanie.

Kod bezpieczeństwa dla kart American Express®:
Znajdziesz 4 cyfrowy kod nadrukowany na przedniej stronie karty po prawej stronie zaraz nad numerem karty kredytowej.

Ten 4 cyfrowy kod to twój kod identyfikacyjny CIV.

Randki erotyczne - flirtrandki.pl Magazyn erotyczny Gorące artykuły dla dorosłych

SEKS HOROSKOP NA STYCZEŃ 2017

Przygotowaliśmy dla was seks horoskop na styczeń. W tym zimowym okresie będzie czymś tak akurat, znajdź swój znak zodiaku i przeczytaj, co na Ciebie czeka w miłości… czytaj więcej... >>

Sprośna Agnieszka

Agnieszka, moja partnerka, odkąd pamiętam lubiła sex. Mogła go uprawiać w dzień i w nocy, w… czytaj więcej... >>

MANUEL FERRARA

Francuski aktor, reżyser i producent pornograficzny. Według miłośniczek filmów porno jest jednym z… czytaj więcej... >>

Zakład cz.1

Pewnego dnia z moją dziewczyną na zakupach, założyliśmy się o jakąś głupotę w jednym celu.… czytaj więcej... >>
Uwaga: Strona zawiera treści o tematyce erotycznej, znajdują się tu materiały o tematyce erotycznej m.in. zdjęcia i filmy z takimi materiałami, przeznaczone dla osób pełnoletnich. Aby przeglądać tę stronę musisz mieć ukończone 18 lat lub 21 lat (w zależności od juryzdykcji) oraz zaakceptować regulamin serwisu. Jeśli nie masz ukończonych 18 lat - prosimy opuścić stronę. Modele i modelki na tej stronie mają 18 lat lub więcej. Strona do poprawnej pracy wymaga włączonej obsługi ciasteczek, w przeciwnym wypadku zalogowanie się będzie niemożliwe.